2008. június 6., péntek

A szőke nő esete az irodaházzal

- Elnézést, uram. Meg tudná mondani, merre van a 101-es szoba?
- A folyosó végén jobbra, azt hiszem.
- De már bejártam az egész emeletet, és nem találom. A 99-es után a 123-mas iroda következik. Nekem azt mondták, az üvegajtó mögött van a lifteknél.
- Itt a lifteknél nincs üvegajtó. Olyan a második emeleten van.
- Biztos nincs?
- Biztos. Itt állunk a lifteknél, nézzen körbe.
- Nincs esetleg valahol máshol is lift?
- Egész biztosan.
- És ez biztos a negyedik emelet?
- Remélem. Ha nem, akkor egy éve valaki másnak az irodájában ülök.
- De ez ugye az Igazság-, Szabadság- és Biztonságügyi Főigazgatóság?
- Nem, ez az Adóügyi és Vámuniós Főigazgatóság.
- De ugye én most a Luxemburg 40 épületben vagyok?
- Nem, ez a Montoyer 51. A maga főigazgatósága egy utcával arrébb van.
- Nem értem… lementem egy kávéra az igazság-, szabadság- és biztonságügyiben és amikor feljöttem, hirtelen az adóügyiben voltam. Ez hogy lehet?
- Állítólag régebben a pincén át volt egy átjáró, de befalazták. A pincén keresztül jött?
- Nem tudom. Kit kérdezzek meg?
- Talán a büfében valakit, ha onnan át lehet jutni magukhoz, ott biztos tudják.
- Merre is van a büfé? Elfelejtettem.
- A földszinten balra, aztán jobbra, de ha a másik lifttel megy le, akkor előbb jobbra, aztán balra.
- Kérhetek magától valamit?
- Csak tessék.
- Tudna nekem az irodájából egy taxit hívni?

Nincsenek megjegyzések: